El proper dijous, 19 de juny, tindrà lloc la tercera jornada sobre Actualització en Malalties Infeccioses, organitzades pel servei de Malalties Infeccioses, concebuda amb l’objectiu de compartir coneixements i posar en comú les principals novetats relatives a aquest àmbit.

La jornada s'articularà al voltant de dues taules rodones, la primera centrada en els reptes en els infeccions del tracte urinari i la segona se centrarà en les novetats i turus de les ITS. Ambdues inclouran tres ponències i una discussió conjunta. En el cas de la primera es parlarà sobre la Bacteriúria en situacions especials, la prostatitis per microorganismes resistents a quinolones i les noves estratègies per al tractament de la cistitis recurrent en la dona. En la segona taula s’hi abordarà com abordar les ITS per microorganismes multiresistents, l'actulització en les noves guies per al cribratge del càncer anal i la vigilància eidemiòlogica en Salut Pública de les ITS.

Aquesta activitat està dirigida a metges de les especialitats de Medicina Familiar i Comunitària, Microbiologia i Parasitologia, Medicina Interna, Farmàcia Hospitalària i infermeres de l’Hospital i Atenció Primària.

En col·laboració

Patrocinadors